Persoane interesate

marți, 2 august 2011

Invitatie Google Plus


Google Plus  este noua retea de socializare creata de Google si care chiar daca oficial nu a fost lansata, ea deja a atins pragul de 10 milioane de utilizatori.
Asa cum probabil unii dintre voi va mai aduceti aminte atunci cand s-a lansat gmail-ul ca sa obtineti un cont trebuia sa aveti invitatie. Iata ca si de data aceasta cei de la Google Plus au ales aceeasi metoda de inscriere.
 Am citit pe net cum ca uni americani cei drept fara gram de minte ar vinde invitatii de Google Plus pe Ebay cu 100 de dolari.
Asa ca si intrebare prosteasca,  o fi fost vreun prost sa de-a atatia bani? daca da imi puteti da si mie email ul lui sa il felicit ca in momentul de fata ele se vand si cu 0.06 respectiv 0.05 dolari tot pe Ebay.
Invitatii google plus
Din pacate ce am obeservat este faptul ca invitatiile trimise pe alte email-uri inafara de cele ce apartin Gmail-ului nu ajung sau cel putin nu am asteptat eu destul de mult ca sa ajunga cu toate ca eu tind sa cred ca merg doar la cei care au deja conturi de GMAIL.
Deci cine doreste invitatie pe Google Plus rog sa imi lase un comentariu cu email-ul sau pe gmail.


46 de comentarii:

Anonim spunea...

SALUT APRECIEZ ASTA, VREAU SI EU O INVITATIE PE GOOGLE PLUS, PE ADRESA BORODI_CORNELUS@YAHOO.COM

Google+ spunea...

Invitatie Trimisa !

prikcol spunea...

Vreau si eu o invitatie, adresa: prikcol@gmail.com

Anonim spunea...

Imi poti trimite o invitatie? prikcol@yahoo.com Merci

Google+ spunea...

Invitatie trimisa pe adresa prikcol@gmail.com

Anonim spunea...

Buna!!! delma.pyssy@yahoo.com

Google+ spunea...

Invitatie trimisa delma.pyssy@yahoo.com.

Invitati-va si prietenii dupa Facebook cand cereti o invitatie Multumesc!

Anonim spunea...

As dori si eu o inv.daca este posibil.
mboss93@gmail.com

Google+ spunea...

Invitatie trimisa mboss93@gmail.com

Admin spunea...

As dorii si eu una: the_eseck@yahoo.com

Google+ spunea...

invitatie trimisa the_eseck@yahoo.com

Anonim spunea...

t rog trimite-mi o invitatie pe b_b_wolf17@yahoo.com

Anonim spunea...

Buna as vrea si eu o invitatie! panea.gabriel@gmail.com

Google+ spunea...

Invitatii trimise:)

Anonim spunea...

andutza324@gmail.com , vreau si eu una

Google+ spunea...

Invitatie trimisa andutza324@gmail.com

Anonim spunea...

mishy_love_you@yahoo.com

Google+ spunea...

Invitatie Trimisa mishy_love_you@yahoo.com

Zimescu spunea...

Doresc si eu, va rog, o invitatie Google +. Mail: andreiyyy@yahoo.com

Multumesc anicipat !

Google+ spunea...

Invitatie Trimisa andreiyyy@yahoo.com

Alin spunea...

Salve! Aș dori și eu o invitație, pe Google+! Thx! sardanalin@gmail.com Have a good day!

Google+ spunea...

Invitatie Trimisa sardanalin@gmail.com

Anonim spunea...

Salut, si eu sunt interesat de o invitatie pentru Google+.
costi.ionescu@gmail.com
Multumesc.

Google+ spunea...

Invitatie Trimisa costi.ionescu@gmail.com

Anonim spunea...

liviu842004@yahoo.com Mss

Google+ spunea...

Invitatie google + trimisa liviu842004@yahoo.com

lasitatea barbatilor spunea...

salut, vreau si eu o invitatie anca.tirvulea@gmail.com plssssss

Google+ spunea...

Invitatie Trimisa anca.tirvulea@gmail.com

Anonim spunea...

nicolae.carp@gmail.com
Thks

Google+ spunea...

Invitatie Trimisa nicolae.carp@gmail.com

perm@nent spunea...

Salut , vreau si eu o invitatie pe ad.
dorustefan2002@gmail.com,
Multumesc

perm@nent spunea...

Salut, sunt interesat si eu de o invitatie,
dorustefan2002@gmail.com,
Multumesc

Alina spunea...

alinna.10(at)gmail(dot)com
merci.

Google+ spunea...

Invitatii trimise,
alinna.10@gmail.com,dorustefan2002@gmail.com

Bogdan sturza spunea...

As dori si eu o inviatie. Multumesc frumos

sturzabogdan@gmail.com

Google+ spunea...

Invitatie trimisa sturzabogdan@gmail.com

Unknown spunea...

iulianrosnitche@gmail.com

Multumesc frumos!

Anonim spunea...

salut... daca se poate o invitatie pe google+
claulucian88@gmail.com

Mersi mult!

Anonim spunea...

As vrea si eu o invitatie, te rog.

alexsarstiuc@gmail.com

Multumesc mult.

Anonim spunea...

As dori si eu o invitatie pe Google+ pe mail-ul m.j.dancer2010@gmail.com. Multumesc anticipat.

Vlad spunea...

As dori si eu o invitatie pe mail-ul m.j.dancer2010@gmail.com (im ipare rau daca mesajul a fsot transmis de doua ori, dar am vrut sa fiu sigur). Multumesc anticipat.

Andreea spunea...

as vrea si eu o invitatie
steph.andreea95@yahoo.com

Anonim spunea...

vreau si eu o invitatie romy_nr1@yahoo.com mersi

Google+ spunea...

Invitatii trimise! :)

Anonim spunea...

As vrea si eu o invitatie pe adresa. bltgbogdan@gmail.com, multumesc anticipat.

Victor spunea...

Luati si de aici
https://plus.google.com/i/HAEgl7FZ4Ug:NpEmMRtrbu4

Trimiteți un comentariu